UTRZYMANIE INFRASTRUKTURY IT
Opis funkcji
W ramach wsparcia w utrzymaniu infrastruktury IT przejmujemy odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie środowiskiem teleinformatycznym w pełnym lub ograniczonym zakresie – od funkcji Help Desk i bieżącego wsparcia użytkownika aż po stały monitoring infrastruktury przetwarzania danych i sieci teleinformatycznej.
Główne zadania
- Service Desk
- Przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń serwisowych
- Monitorowanie stanu zgłoszenia, rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii w systemie zgłoszeniowym
- Stacje robocze
- Wsparcie użytkowników
- Weryfikacja instalowanego oprogramowania
- Nadzór nad poprawnością konfiguracji komputerów końcowych
- Backup danych użytkownika
- Urządzenia biurowe – wsparcie w rozwiązywaniu problemów dotyczących m.in.:
- Drukarek i kserokopiarek
- Niszczarek
- Rzutników i projektorów
- Telefonów stacjonarnych i mobilnych
- Systemy i aplikacje
- Administrowanie i serwisowanie systemami i aplikacjami IT
- Wsparcie w rozwiązywaniu problemów
- Aktualizacja sterowników i systemów operacyjnych
- Serwery i bazy danych
- Monitoring serwerów oraz szybka reakcja przy wystąpieniu awarii
- Centralne zarządzanie użytkownikami, dostępami do zasobów sieci oraz dostępem do danych
- Infrastruktura sieciowa
- Zarządzanie infrastrukturą sieciową
- Konfiguracja i administracja urządzeniami sieciowymi
- Bezpieczeństwo infrastruktury IT, reagowanie na potencjalne zagrożenia, naruszenia zasad
- Kontrola dostępów do sieci IT
- Usługi programistyczne i wdrożeniowe
- Budowa aplikacji dedykowanych
- Wdrożenia aplikacji własnych i zewnętrznych producentów
- Przygotowywanie RFI/RFP, koordynowanie procesów przetargowych
- Nadzór nad pracami wdrożeniowymi
Chcesz wiedzieć więcej?
Opisz nam swój problem, stojące przed Tobą wyzwanie lub zadaj nurtujące Cię pytania, a niezwłocznie udzielimy Ci rzetelnej odpowiedzi i przedstawimy wstępne propozycje rozwiązań. Jeśli będziesz zainteresowany dalszą współpracą przedstawimy Ci skrojoną na miarę Twoich potrzeb ofertę naszego profesjonalnego wsparcia.
Outsourcing - aktualności
Jest wiele powodów, by porozmawiać – czekamy na Ciebie! | Formularz kontaktowy |